Bittiğine üzüldüm kitap serisidir. Fırsat bulduğumda baştan tekrar severek okumak isteyeceğim ve de okuyacağım bir seri. Kitağlığınızda da yeri mutlaka olmalı. Her yönden muhteşm. Ballandıra ballandıra anlatabileceğim , bıkmadan hakkında konuşabileceğim bir seri. Mutlaka okuyun derim.