·163 syf.····Okunma: 25 Aralık 2019 22:10 Ahh raif bey...inanılmaz etkilendiğim bir roman.Belki okuduğum en güzel,en etkileyici kitap.hep maria puder'i zihnimde canlardırdım.kaşını,gözünü,saçlarını.Sanki yapayalnız ben yürüdüm berlin sokaklarında,sanki ben üşüdüm parklarda,caddelerde...