·432 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Aralık 2019 15:50 Sürekli gördüğüm ama bir takım önyargılar ile okumayı ertelediğim bir kitaptı . Fakat kitap beni o kadar etkileyip içine aldı ki o önyargıların ne kadar gereksiz olduğunu anladım. Öncelikle kitabın dili çok sade, öz ve anlaşılır . Konusu ise basit gibi görünmesine rağmen o kadar etkileyici ve derin ki o konuşmalarda kendinizi bulup karakterlerle özdeşleşebiliyorsunuz. Psikoloji ve felsefe ile ilgilenenler için okuması büyük bir zevk olacaktır .