·168 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Nisan 2018 22:46 Bu kitabı okuyacaksanız eğer, bir çocuk tanıyacaksınız. Bu çocuk, çok yalnız. Annesi, babası yok. Bir dedesi var. Geri kalanı ben aileden saymam bile!
Çok spoiye girmek istemediğim için isyanımı burada bitireceğim sanırım. Yazar etkileyici bir iş çıkarmış. Sonu... Sonu çok vurucu. İçim paramparça oldu şahsen. O çocuğun hissettiklerini yüreğimin en derinlerinde hissettim. Bunu hoca okumamızı istemişti. İlk başta çocuğun hayatı bana o kadar sıkıcı gelmişti ki! Çok sessizdi hayatı ve bu beni rahatsız etti, belki azıcık sıktı ama devamı hiç öyle olmadı. Yürekleri sarsan bir yapıt. Okunmalı fakat belli bir yaştaki insanlar okumalı bence. Yani fazla küçüklere hitap etmez, tabii ruh hali de önemli böyle konularda. Mesela benim annem daha kitabın konusunu anlatırken boğucu geldi ona, ama ben hevesle anlatıyordum. Sonuç olarak demek istediğim; hazırsanız, hazır hissediyor ve merak ediyorsanız almalısınız.