Okuduğum 8. Stefan Zweig kitabı her biri birbirinden güzel ve ilgi çekici benim için.
Doğa ve kişi tasvirlerinin etkileyiciği ve kurgusu sayesinde beni daha da içine çekmeyi başarıyor.
Okuma alışkanlığını kazanmamı sağlayan yazarların da başında geliyor.
Bu öykü de bir çocuğun kötü işlere alet edilip, unutulup ve fazlalık olarak gösterildiğini anlatıyor.