Kitabı maalesef ki tamamlayamamıştım. Fakat; kitap sıkıcı olduğundan değil. Beyaz perdede ise iki defa izledim. Rachel'in gizem dolu anlarını ve boğuk hayatını anlatıyor. Film olarak fena değildi. Yine de konusuna bakılacak olursa; film bazında çok daha iyi çekilebilirdi. Kitabı tamamlayamasam da, filmi tavsiye ederim. Ayrıca; kendinizle yüzleştiğiniz dakikalar bile bulabilirsiniz filmde. Sevgiler.