·544 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Ocak 2019 22:02 Daha önce dizisini duymuştum ama önce kitap olduğunu bilmiyordum. Okudum ve 3 günde bitirdim, beni kitap sürükledi,aldı,götürdü uzaklara. Beğendim, hele o çocukluk anıları...
Bir kadının nasıl kendi ayakları üstünde durabileceğini bir kez daha gururlanarak okudum. Olmazsa olmazlardan biri benim için...