Gülseren Budayıcıoğlu'nun okuduğum ikinci kitabı. Yine çok begendim ve daha önce hiç duymadığım hayatlara şahit oldum. Etkilenmemek mümkün değil. Küçük yaşlarda yaşadığımız travmaların yaşamımız üzerindeki muazzam etkisi insanı büyülüyor. Yazarın bakış açısı içinizi ısıtacaktır. İlk fırsatta diğer kitaplarını da okuyacağım.