·524 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Aralık 2019 07:56 Kitap o kadar derin o kadar güzel ki bittikçe ara ara tekrar okuyacağım diye düşündüm. Halkı bırakıp Hakk’la beraber olmak gerektiği bu yolda yapılması ve yapılmaması gerekenler sanki sohbet ediyormuş gibi anlatılmış. Okuyucunun her zaman yazarın haleti ruhiyesinden etkilendiğini düşünenlerdenim. Abdülkadir Geylani hazretlerinin bu kitabı insanda manevi bir lezzet bırakıyor.