5/10
·264 syf.··
2019 193. kitabı
Güzel bir kitap okudum. Akıcı ve güzel bir dil ile anlatılmış. Kolaylıkla okuyup bitirdim. Heyecanlı ve meraklandırıcı bir kitaptı. Kitapta, Barkın ile Su bir davette tanışıyorlar. Su'ya hayran kalan Barkın tesadüf eseri Su ile karşılaşıyor. Ve ikilinin hayatlarını kendi ağızlarından okuyoruz. Barkın'ın hayatı zor iken Su'nun yaşadıkları, annesinin davranışları, yalanlar, Cüneyt'in yaptıkları çok kötüydü. Herşeye rağmen Barkın'ın Su'yu yalnız bırakmayıp yanında olması ve final çok güzeldi. Merak ederek, ne olacak acaba diyerek okudum. Sürükleyici bir kitap. Okumanızı tavsiye ederim. Ve kitabı okumamı sağladığı için @azuyucokoku ve Eray Dedik 'e teşekkür ederim. Hoşçakalın.
Su ile DansEray Dedik · Karina Yayınevi · 201938 okunma
·
11 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.