Kaan

@sfumato
10/10
·226 syf.·
Beğendi
·
32 saatte okudu
·
2019 334. kitabı
Jean-Paul Sartre
7.7/10 · 28,1bin okunma
·
3 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Bulantı yı okurken hissettiğim okuma heyecanımı hiç unutamadım. Okumaktan daha özel bir durum. Tabuları yıkan bir kitap... Beğendiğinize sevindim. Özgürlük yolları serisi en az bulantı kadar iyidir hocam. :)
Kaan
Gönderi Sahibi
Katılıyorum ben de düşüncenize hocam. O seri ve Duvar kitabı aklımda, teşekkür ederim tavsiye için.☺
Rica ederim. :)
Şu bulunduğumuz dünyaya, yaşadığımız topluma, hatta kendimize duyduğumuz tiksintiyi bile çoğu zaman ifade etmeye çalışırken kelimeler yetersiz gibi (en azından benim için)😄 Sartre’nin bulantı’sında işte tam da bu dediğim cümleler çok oldu. İyi okumalar Kaan☺️✋️
Kaan
Gönderi Sahibi
Kesinlikle katılıyorum. Az önce Twitter'a girip gündeme maruz kaldım; tiksindim, bulandim resmen. 76 sayfada benzer hisleri ben de duydum diyebilirim. Teşekkür ederim.☺