Şu bulunduğumuz dünyaya, yaşadığımız topluma, hatta kendimize duyduğumuz tiksintiyi bile çoğu zaman ifade etmeye çalışırken kelimeler yetersiz gibi (en azından benim için)😄
Sartre’nin bulantı’sında işte tam da bu dediğim cümleler çok oldu.
İyi okumalar Kaan☺️✋️