Puan vermedi·197 syf.··
Beğendi
·
2019 36. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 30 Aralık 2019 22:14
Akıp gitmedi malesef. Ne bileyim çok sıkıldım okurken. Edebiyatımızın ilk realist romanı. Hep lisedeyken ogreniyorduk. Okumak bu zamana kısmet oldu. Romanın baş kahramanı Bihruz Bey batılılaşmayı yanlış anladığını için hayati da hep o şekilde akıp gidiyor. Konuşmalarında yarım yamalak Fransızca kelimeler kullanıyor. Kitabın yarısından fazlası Fransızca kelime dolu. Bu yüzden de çok sıkıldım galiba. Bir kadına aşık oluyo o uğurda da varını yoğunu çar cur ediyor. Sonu enteresan bitti. Ne kadar sikilsam da yine de okunması gereken bir eser. Özür dilerim Recaizade'cim ama durum bu.
Araba SevdasıRecaizade Mahmut Ekrem · Mavi Çatı Yayınları · 201930,9bin okunma
·
12 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.