Olaylar iki farkli karakter uzerine kurulu bi öykü ..
Satranc yollarini birlestirse de..
Ikisinin de satranci öğrenme öyküsü bambaşka... hayatlarındaki yeri bambaşka..
Biri yeteneği ve ilgisi sonucu öğreniyor ve onunla üne ve kibre kavuşuyor..
Diğeri en çaresiz zamanında aklını yitireceği sırada satranc kitabının beyninin her bir hücresine hücum etmesiyle öğreniyor..ve kendi halinde farklı meslekleri olan birisi..
Siz hiç data orucu tuttunuz mu ya da maruz kaldiniz mi
Beyninizin bilgiye olan acligi...
Ya da yeneginiz ile egonuz da boy verdiniz mi ?...