okuduğum en iyi kitaplardan biriydi!
tek nefeste bitirdim
kitapta çok sevdiğim 2 kısım oldu biri; ben Golden retriever cinsi köpeklere bayılırım (inş bir gün alıcaz) 2.si Stephen hawking en sevdiğim bilim insanı vr kitapta isminin geçmesinden çok hoşlandım.
kitapta melody için göz yaşlarımı tutamadaığım yerler oldu.
çok spoiler vermeyeceğim,iyi okumalar