Kişinin kendi ağzından ya da başka birinin ağzından yazılmış yaşamını, yani otobiyografisini okumayı bu kitapla sevdiğimi anladım. Bu kitabı okurken bazı noktalar beni çok etkiledi. Örneğin baş karakterimizin kardeşleri bir şekilde erişkinliğe ulaşıp kendilerine bakabilcek duruma geldikleri halde baş karakterimizin hâlâ bakıma muhtaç olması ancak bundan dolayı yılmadan kendini geliştirmesi.
Hayatını insanlara açabileceği kadar cesur olması da önemli bir faktör.
Kitap hızla biti, okuması kolay, dili güzel çevrilmiş ıyi bir eser
Okunsa farklı bir bakış acısı kazandırabilecek kitaplardan birisi.
Okumanızı tavsiye ederim:)