6/10
·128 syf.··
2014 2. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 22 Mayıs 2014 00:00
Steinbeick' in ilk okuduğum eseri. Ikinci olarak 'İnci' yi okumuştum. Bunun üzerine bir aydınlanma yaşadım;) ve ilk okuduğum kitabına yeterince değerli davranmadığımı farkedip, İnci' den sonra yeniden okudum. Iyi ki öyle yapmışım. İkinci okuduğumda daha farklı yorumladım kitabı. Kitap beklenildiği gibi gitmiyor. Şöyle açıklayayım: hani bir halatın bir kısmı eskir eskir, tam kopma kıvamına gelir; işte kopacak deriz. Fakat kitapta tam böyle dediginiz anlarda birden o eskiyen yer gevşiyor, kopmuyor ve bir bakıyorsunuz başka bir yer gerilmeye başlamış. Bu da kitabın akışını etkilemiyor aksine arttırıyor. Steinbeck kitaplarını okurken insan her okuduğunda kendini ayrı bir pencerede buluyor. Her yeniden okuyuşunda önceden farketmediği düşüncelerle sarıp sarmalanıyor. Bu kitabı da okumanızı tavsiye etmem. Birden fazla okumanızı tavsiye ederim. :)
1000Kitap
Fareler ve İnsanlarJohn Steinbeck · Sel Yayıncılık · 2023211,8bin okunma
·
3 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Amerikada lise de zorunlu okunmasi gereken kitaplardan bir tanesi. Lisede okudugum kitaplardan birimiydi tam olarak hatirlamiyorum ama konusunu biliyordum. Uzerinden uzun zaman gectigi icin kitabini satin aldim ve okudum. Kisa ve etkileyici bir kitap.