10/10
·120 syf.··
Beğendi
·
2020 8. kitabı
Okuduğum en iyi şiir kitaplarından biriydi.Kitabın ismi ayrıca şiiri , şiirin ismi değil şiiri.Bu kadar kısa ancak anlamı çok.Genel olarak şiirleri 2 kıtayı geçmiyor ki yetiyor da zaten Özdemir Asaf'a göre şiir: Bir kelimeyr bin anlam yüklemek. Ki bunu da şiirlerinde görüyoruz.Ve en önemlisi kitaptan bir CD çıkıyor.Kendi ses kaydı.Şiirleri okumuş zaten kitabın başında da önce dinleyin sonra okuyun şiirleri,diye tavsiye veriyor.Tek kelimeyle harika,herkes okumalı. En beğendiğim şiir 'Anlam' şiiriydi. Sen bana, Sen desen de, demesen de olur. Ama ben sana sene deyeceğim. Düşün dur.
Sen Bana Bakma, Ben Senin Baktığın Yönde OlurumÖzdemir Asaf · Yapı Kredi Yayınları · 20192,405 okunma
·
4 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.