Kitap yeni olmamasına karşın popülaritesi gün geçtikçe artan bir kitap. Güzel ve okuması bir keyifli bir kitap olmasına rağmen sonu beni tatmin etmedi. Eksik kalmış yönler var gibi. Yazarın takdiri böyle olsa da daha farklı olsa nasıl olurdu demeden geçemiyor insan