Puan vermedi·690 syf.····Okunma: 20 Aralık 2019 00:08 Serinin bitmesini hiç istemiyordum. Bu serideki kitaplara o kadar bağlandım ki. Seride ki kitapların hepsi mükemmel ama benim için en özeli Ölüm Yadigârları oldu. Neden bilmiyorum ama kitabın son 100 sayfasını okurken hıçkıra hıçkıra ağladım.Neyse uzatmadan kitabın konusuna geçeyim.
.
Harry, Ron ve Hermonie bu yıl Hogwarts'a gitmiyorlar. Çünkü Dumbledor onlara bir görev bırakmıştı. Hortkulukları bulup yok etmeleri gerekiyordu. Üçü de bu görev sırasında hem fiziksel olarak hemde zihinsel olarak çok yıprandılar. Ve çok sevdikleri insanları kaybettiler. Ölüm Yadigârları'nın sırrını da keşfettiler. Harry Snape'ten nefret ediyordu ama bu kitapta Harry ve diğer herkes Snape'in aslında o kadar kötü bir insan olmadığını öğreniyorlar ama zaten iş işten geçmiş oluyor. Ve Bellatrix Lestrange yine Harry'nin çok sevdiği birisini öldürüyor. En çok da ona üzüldüm. Hogwarts Savaşı'nda da birçok sevdiğini kaybediyor. Ama çektikleri onca acıya değiyor. Ve sonsuza kadar Voldemort'tan kurtuluyorlar.
.
Sizin en sevdiğiniz Harry Potter karakteri kim?