·616 syf.····Okunma: 02 Ocak 2019 14:20 Zevkle, iştahla, heyecanla okudum.
Bu kitabi okuyunca ne mi olacak?
içinde saklanmış sevgiyi bulacak
normalleşmiş gözüken anormalliklerini çıkaracak çi' ye ve çi'ne saygı duymayı öğrenecek tekamülüne giden yolu merak edecek
veee daha fazlası...
insan doğulmaz insan olunur. insan olabilmek için bu kitabı lütfen okuyalım okutturalım.
kitaptan bir kaç alıntı yazayım ki ne kadar mükemmel olduğunu az da olsa anlayın Bazen bağırışlar değil sessizlik en büyük korumaydı. işkence etmek için doğmadınız. Yağmalamak için yaşamıyorsunuz. Yaşamı desteklemek, daha da çoğalmasını sağlamak, zekânızı hayata sunmak için buradasınız. Herşeyi bildiğini sanıyorsun ama anlamıyorsun. Anlamadıklarını yargılıyor,küçümsüyorsun.