2020 yılında okuduğum ilk kitap Haruki Murakami'nin oldu. Kitapta Hacime ve Şimamoto okuldan arkadaşlar on iki yaşında birbirlerinden ayrılıyorlar. Ama Hacime Şimamoto'yu bir türlü unutamıyor. Yirmi beş yıl sonra tekrar karşılaşıyorlar. Bundan sonra Hacime bir dönüm noktasına geliyor. Kitap sürükleyici ve akıcı bir dille yazılmış. İki günde bitirdim. Merak ettiğim bazı konuların biraz daha açıklayıcı olmasını isterdim. Ama genel olarak iyiydi. Keyifli okumalar.