Kitaba başlamadan önceki beklentilerim çok farklıydı , yazarın konuyu böyle işleyeceğini tahmin etmezdim. Öncelikle kitapta en çok gözüme batan şey konunun kendisini aşırı tekrar etmesi oldu bi iki yüz sayfa falan hep aynı şeyleri okudum resmen bu yüzden oldukça sıkıldım. Diğer bir konu ise karakterlerin hiç bana geçmemesi oldu bir türlü sevemedim hiçbirini ki bu nadir yaşadığım bir durumdur .Kitapta güzel mesajlar vardı elbette ama benim gözüme olumsuzlukları daha çok geldi bu yüzden artık bitsin modunda okudum. Tavsiye edeceğim bir kitap değil maalesef.