Puan vermedi·80 syf.····Okunma: 31 Aralık 2019 20:25 Zweig'in bu kitabı kısa öykülerden oluşuyor. Bu öykülerde daha çok intihar ve ölüm üzerinde durulmuş. Öyküler kısa ama çarpıcı. Ben burada size kitabın içinden rastgele bir öyküyü ana hatlarıyla anlatsam ilgi çekici gelmez. Hem konular çok sıradışı değil önemli olan işleyiş. Zweig kişi analizleriyle bunu gayet iyi yapıyor.
Ben okurken zevk aldım. Öykü bakımından Mürebbiye ile karşılaştırıldığında bunun katbekat iyi olduğu aşikar. Zweig'i okumaya alışıksanız seveceğinize eminim. Ayrıca değinmeden geçemeyeceğim İş Bankası Kültür Yayınlarının baskısı ve çevirisi harika.