Benim için kelimelerin rengi vardır.
Melody için ise notaların rengi vardır.
Benı derinden etkileyen bu kitap ikimizin arasında ki benzerlikleri de ortaya çıkarıyor.
Kelimelere ve konuşmaya aç bir insan. Yanardağ gibi patlamayı bekliyor. Ve anlatamadığı için de nöbet geçiriyor. Bazen bizler de bu durumda olabiliyoruz. Ne kadar anlatırsak anlatalım karşı taraf tüm algılarını kapatmışsa eğer hiçbir şekilde anlamaz. Ve bu durum engelli bireyler için daha zor onlar bizden daha fazla çaba göstermek zorundalar. Ve her zaman da çabaları boşa gidiyor. Farkındalık yaratan harika bir kitap