·528 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Aralık 2019 20:14 Genel hatlarıyla güzel bir iskender pala romanı, okurken sıkılmıyorsunuz lakin sonlara gelince bence çok fazla atlama yaşanıyor. Olay örgüsü hızlanıyor. Onun dışında başından itibaren romana sizi bağlayan gizemler silsilesi devam ediyor ama son da istenilen düşünülen yada romanın verdiği etki ile beklediğiniz bir son olmuyor. Ben sonunu sevmedim..
Hz. İbrahim ile ilgili çıkarımlar tevrat incil ve kuran üçgeninde çok güzel. Üç dinin de Hz. İbrahime bakışı çok güzel dile getirilmiş.