"Her insanı, hatta toplumu hoşlandığı yemle avlarlar.Mesele , böyle oltalara tutulmayacak kadar insanlığımızı terbiye edebilmektir."
Okuduğum baskı günümüz Türkçesi ile basılmış olmasına rağmen,karakterler o döneme ait argo ve şive ile konuştukları için akıcı değildi.
Kitabın konusu ve yazarın hikaye sonunda kendi yorumlarına yer verdiği bölüm oldukça ilgi çekiciydi