Kitabın kurgusu ve olayları sanki içimizden birinin başına gelebilecek gibi duruyor. Kitabı okurken yeri geldi şaşırdım yeri geldi ağladım diyebilirim çünkü çok gerçekçi idi. Aslında kitabın arkasında kitapta olan olayların çoğuna yer verilmiş bu durum biraz üzdü. Çünkü sanki biraz kitabın gizemini kaçırmış gibi. :)
youtube.com/watch?v=sZjM4Xh...