Daha önce okumaya çalışmıştım. Ama bitirememiştim. Bu sefer konsantre olup bitirebildim. Çok farklı bir anlatımı vardı. Kısa bir kitap olmasına rağmen dikkatli okumak gerekiyor. Felsefi kitapları okumak benim için zor oluyor. Ama bu kitabı beğendim. Bazı cümleleri birkaç defa okumam gerekti. Derin düşünceler içeriyor. Okumanızı tavsiye ederim. Keyifli okumalar.