İlk kez bir Ayfer Tunç kitabı okuyorum.
Yazar ,kişi olay ve mekanı öyle bir tasvir ediyor ki,sanki bir sinema filmi içinde , kahraman sizmişsiniz gibi görüyor ve yaşıyorsunuz.
Karakterin duygu durumuna ,o duygu sizin ruhunuzdaymış gibi hakim oluyorsunuz.
Oldukça akıcı kolay okunan,
hikayesi merak uyandıran ve bir kadar da etkileyici bir kitaptı.
Sonunu okuduğumda tekrar başa dönüp ilk bölümü okuma ihtiyacı duydum.
Evet okuduğum ilk Ayfer Tunç kitabı ama asla son olmayacak.