10/10
·252 syf.··
2020 4. kitabı
Okuduğunuzda kitap hakkında heyecan bozan bilgiler bulabilirsiniz. En son böyle hissettiğimde Van Gogh’un kendini anlatışını okuyordum, şimdi ise Teoman ile aynı düşünsel süreçlerden geçtiğimi görüyorum. Üslubu çok doğal, anlattıkları çok insani. Yapay ilişkilerin, duyguları gizlenmiş insanların sonrası kestirilemeyen tavırların arasında, hayatı boyunca zihinsel sürecini çekinmeden aktaran Teoman’a insanların sadece insan olabileceklerini, kendilerine dayatılandan uzak, sıradan olabileceklerini hatırlatabildiği için ve bunları düşünen tek ben olamam dememi bıraktırdığı için, teşekkür ederim. Tekneye binmeden önce kendisine yaklaşıp Ayna şarkısından sonra intihar etmekten vazgeçtiğini söyleyen şahıs gibiyim. Evet, ben de Theo’ya mektupları baş ucumda bekletiyorum...
Fasa FisoTeoman · Hep Kitap · 20182,067 okunma
·
5 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.