7/10
·322 syf.··
2016 1. kitabı
·
10 günde okudu
·
Okunma: 10 Ocak 2016 00:00
Serinin okuduğum kitapları arasında en fantastiği diyebilirim. Bu kitapta Mısır ile, İblis ile ilgili bir sürü bilgi verilmiş. Sonrasında gerçekliği ne kadar doğrudur bilinmeyen bilgiler de verilerek okuyucuyu farklı bir aleme götürmüş diyebilirim. Kurgu her zaman ki gibi şahaneydi. Fakat daha önceki kitaplarında katili yanımıza koyup götürmezdi bu kitap da direkt katili gözümüze koydu yan karakteri ise arka plana atıp güzel bitişi güzel bir süpriz ile yaptı. Güzel miydi ? Evet Güzeldi. En azından bunalınca kafam dağılsın farklı şeyler okuyayım diyenler için birebir. Not : Yalnız bu yoruma aldanıp sadece bu kitaptan başlamayın sakın. Seri olarak okuyun güzeldir. Tess Gerritsen bu konu da candır. Son olarak kitapta geçen şöyle de güzel bir cümleyi aktarayım : '' Kötülüğün cinsiyeti yoktur. ''
Mefisto KulübüTess Gerritsen · Doğan Kitap · 20143,679 okunma
10 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.