''Soruyorum kendime bir acı insanın neresinden doğar? Dilinden mi? Yüreğinden mi? Gözlerinden mi? Kaç kapı geçip yerini bulur?''
Edebiyat
··1 alıntı·
7 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.