·126 syf.····Okunma: 30 Kasım 2019 22:59 Yazarın okuduğum ilk kitabı. Yaklaşık iki saatte bitirdim çünkü yazarın üslubu cidden çok akıcı. Gözünüz korkmasın rahatlıkla okunan bir eser.
Kitabı okuduğum zaman yirminci sayfaya gelince dayanamadım kapattım. Bir kitabı okurken kolay kolay etkilenmem ama bilemiyorum, Lennie'nin durumu çok üzücüydü. George ve arasındaki diyaloglar benim içimi parçaladı. Sonu çok üzücüydü ve onları o kadar benimsemiştimki hayal kırıklığına uğradım. Aslında kitabın sonunu, ortalarında geçen bir cümleyle bağdaşlaştırdım ama okumayanlar vardır diye söyleyemiyorum. Eğer elinizde varsa hiç bekletmeyin alın okuyun. Vermek istediği mesaj çok güzeldi çünkü. Kesinlikle tavsiye ederim.