9/10
·112 syf.··
Beğendi
·
2020 3. kitabı
·
32 saatte okudu
·
Okunma: 08 Ocak 2020 23:04
ÖNÜM ARKAM SAĞIM SOLUM SOBE “Yalnızlık her zaman kötü değildir. Hayal kırıklıklarımızı düşünecek vakit buluruz. Kalp yaralarımızı pansuman ederiz. Başkaları tarafından etkilenmeyecek aydınlıkta buluruz kendimizi.” “Geçmişi yük olarak görmek istemiyorsan, geleceğini iyi planlamak için bu değerli zamanı; eğitimle, kendini geliştirerek, üreterek, iyi bir insan olma gayreti ile bütünleştirip doğru bir insan olman gerekir. Yazarın esere giriş kısmına hayran kaldım, çok güzel ifadelerle okuyucunun yüreğine usulca dokunuyor. “Anlam Kat Hayata”, “Fedakârlık”, “Bir Yastıkta Kocayın”, “Gençlik”, “Ebeveyn Olmak”, “Güven” ve “Çocukluk” adına yazılan kısımlarını daha çok sevdim. Eseri beğenerek okudum ve her okuyucunun kendisinden bir parça bulabileceği bir kitap. Eser deneme olmasına rağmen kişisel gelişim tarzında gibi hissetmeme neden oldu okuduklarım sonrasında. Okuma sürecinde iken beğendiğim yerleri yine küçük notlar şeklinde yazdım, umarım sizlerde beğenirsiniz. Yazarımızın eline yüreğine sağlık diyorum. Sevgiyle… #dilekerleten #önümarkamsağımsolumsobe #okudumbitti
Önüm Arkam Sağım Solum SobeDilek Erleten · Uyanış Yayınevi · 201917 okunma
·
2 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.