·424 syf.··Beğendi
···Okunma: 09 Ocak 2020 14:22 Harika bir kitaptı. Őnce filmini izlediğim için belki de akıcı geldi bilemiyorum ama filmi gűzeldi kitabı daha da gűzeldi. Bence herkes okumalı. Tavsiye ediyorum. Klasikler deyince asla okuyamam korkum bőylelikle gitmiş bulunuyor. Diģer kitaplardanda aldım ve niyetim hepsini okumak.