·160 syf.····Okunma: 09 Ocak 2020 19:33 Yazarın okuduğum ilk romanı oldu. Dili,akıcılığı ve hikayesi çok güzel ilerliyor. İnce bir kitap olduğu için hikayeye kapılıp kısa zamanda bitirebilirsiniz fakat kitap benim beklentilerimi karşılayamadı.Hikaye eski çağda geçiyor. Günümüz insanına ithafen söyledikleri ise çok manidar.