5/10
·160 syf.··
2020 1. kitabı
·
10 günde okudu
·
Okunma: 09 Ocak 2020 19:33
Yazarın okuduğum ilk romanı oldu. Dili,akıcılığı ve hikayesi çok güzel ilerliyor. İnce bir kitap olduğu için hikayeye kapılıp kısa zamanda bitirebilirsiniz fakat kitap benim beklentilerimi karşılayamadı.Hikaye eski çağda geçiyor. Günümüz insanına ithafen söyledikleri ise çok manidar.
Adem'den ÖnceJack London · İndigo Kitap · 201926,1bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.