·340 syf.··Beğendi
···Okunma: 09 Ocak 2020 23:08 Çok güzel bir kitaptı. Loki, Thor (Gök Gürleten) Odin ve başka kişiler vardı olaylar akıcıydı. İlk başta karışık gelebilir ama sonra anlıyorsunuz. Ithaki Yayınlarını tebrik ediyorum. Karakterler Bölümü yaptıkları için çünkü kafanız karıştığında oraya bakmak zorunda kalıyorsunuz.