Puan vermedi·464 syf.··
2020 4. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 10 Ocak 2020 00:16
“Her şeyin bir amacı var.”diyordu kitabın içinde hoş kitabın ismi de aslında bir çok şeyi anlatıyor ya “Hiç kimse sıradan değildir” bu yazarın okudum ikinci romanı. İlk okuduğum romanı kadar hoşuma gitti belki bir çok açıdan Ed gibi olduğum için bilmiyorum. Kitabın sonu birazcık sofienin dünyası kitabını hatırlattı doğrusu ama birilerinin başkalarının hayatında ne gibi etkiler yaratabileceğini bence başarılı bir şekilde gösteren bir kitap olmuş. Kesinlikle okunması gerekiyor. Ne de olsa HİÇ KİMSE SIRDAN DEĞİLDİR... şimdiden okuyacaklara keyifli okumalar dilerim...
Hiç Kimse Sıradan DeğildirMarkus Zusak · Martı Yayınları · 20206,3bin okunma
·
4 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.