KAÇAMADIM:(
2/10
·304 syf.··
2020 2. kitabı
merhabalar.erich from la ilk sahip olmak ya da olmak kitabıyla tanıştım.inanılmaz tatlı bir kitaptı.yani kafamda duygularımda düşüncelerimde somutlaştırmıştım.bu kitapla ilgili inceleme yaparken sevme sanatı ve özgürlükten kaçışın da mutlaka okunması gerektiği yorumlarına rastladım .aldım ve okudum.ama aynı tatları bulamadım.tabiki bunlar inanaılmaz bilgi birikimleri ama somutlaştıramamam ya da kafamda neden sonuçlara bağlayamamam günümüzdeki durumlarla ilişkilendirememem ben de kopukluk yarattı.kitap bittiğinde kafamda boşluk vardı.benim yeterli donanıma sahip olmamam ya da çeviriden kaynaklı da olabilir emin değilim.
Özgürlükten KaçışErich Fromm · Say Yayınları · 20162,004 okunma
·
83 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.