·536 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Ocak 2020 09:34 Kitaba yazar sebebiyle biraz önyargılı başladığımı itiraf etmeliyim. Ancak gerek dili, gerek konusu, her şeyi ile kitaba hayran kaldım. Olay kurgusu mükemmel. Konusu ise düşüncelerimde öyle bir farklılık yarattı ki.. Kitap bittiğinde dedim ki işte bu olmalı. Düşüncelerimde farklılık yaratmalı ve bana bir konu hakkında kesinlikle bir şeyler katmalı kitap dediğin.. Şimdi tüm kitaplarını okumak için can atıyorum.