9/10
·264 syf.··
Beğendi
·
2020 5. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 13 Ocak 2020 10:25
Bayıldım. Harika bir üslûp, harika akıcılık, harika bir konu. Her yönüyle bayıldım. Aksi yönde eleştirecek hiç bir sey bulamıyorum kitapta. Bana her yönüyle hitap etti. Anlatmak istediği duyguyu verdi. Bir kadin olarak durup düşündürdü. Daha ne olsun. Kesinlikle tavsiye ediyorum.
Benimle KalAyobami Adebayo · Hep Kitap · 2017127 okunma
··
112 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.