Once Open..., The Irıshman, 1917 ve Little Women henüz izleyemedim, iki güne yetişmezler de.
Parasite, Joker ve Jojo Rabbit filmlerinden hangisi alırsa alsın neden aldı demem. Üçü de kendi janrlarında başarılı, ünün de farklı noktalardan benzerlerinden üstün olan çok yanları var.
Marriage Story ise oyunculuk ve sadelikle sivrilse de En İyi Film için doldurma aday gibi görünüyor.
Ford v Ferrari de fena film değil ancak bahsettiğim ilk üç filmin yanında çok yavan kalıyor.