Puan vermedi·80 syf.····Okunma: 13 Ocak 2020 19:40 Kitabın başlarında yarıda bırakırım diye tahmin etmiştim, çünkü hislerin uzun uzadıya anlatılması beni baydı. Fakat ortalarına gelince hiç bitmesin istedim.
Hele sonunda ‘devamı yok mu bunun kesinlikle okumam lazım’ diye internette araştırdım
Bu nasıl bir kitaptı ya? Dizi izler gibi okudum Irene ile birlikte heyecanlandım, üzüldüm, korkuya kapıldım. Kadın kocasına yakalanacak diye burada ben ecel terleri döktüm ama sonu.. Bu hiç olmadı Fritz bey. Ama Irene hak etmedide değil şimdi. Korku insana neler yaptırıyor neler bunu çok iyi görmüş oldum. Offf bu kitap resmen aklımı başımdan aldı götürdü.