7/10
·168 syf.··
2016 14. kitabı
·
9 günde okudu
·
Okunma: 15 Ocak 2016 00:00
Özellikle son hikaye muhteşem.. Yani kitaba adını veren "Herkes Yalnız" kısmı.. Diğerlerinde çok etkilenmesem de üslup çok güzel. Onur Caymaz'ın tarzını sevdiğimden de olabilir. Beklentimi tam karşılamadı ama yine de okunulası kitaplardan.
Herkes YalnızOnur Caymaz · Kırmızı Kedi · 201886 okunma
··
70 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.