·168 syf.····Okunma: 15 Ocak 2016 00:00 Özellikle son hikaye muhteşem.. Yani kitaba adını veren "Herkes Yalnız" kısmı.. Diğerlerinde çok etkilenmesem de üslup çok güzel. Onur Caymaz'ın tarzını sevdiğimden de olabilir. Beklentimi tam karşılamadı ama yine de okunulası kitaplardan.