"kahkaham geldi ama atmadım" HAH
Hikayenin kahramanı bir kız çocuğu, genç kız ve yetişkin bir kadın belki de. Sanki kahraman sürekli flashback yaşıyor gibiydi ve annesinden, babasından ve mahallesinden bahsediyor bize. Geçişleri anlamakta zorlandığımı itiraf etmeliyim fakat sade bir dili var hikayenin. İyi okumalar.