·448 syf.····Okunma: 13 Ocak 2020 01:20 Kitabın konusu oldukça farklıydı.Gölgenin kaybolması ve bunun getirdiği sonuçlar.
Öncelikle yayınevi ilk baskıyı öylesine harf ve kelime hatalarıyla hazırlamış ki öyküyü çok “pause/play” durumuna sokmuş.Kitabın içeriğine gelince karakterler oldukça fazlaydı ve akılda kalıcı kişiliklere sahip değildi.Bazılarının isimlendirmeleri bunda çok etkili olmuştu.Bazı karakterler olaylara “hop” diye daha tanıtılmadan sanki biliyormuşuz gibi dahil oluyordu.Olayların geçtiği mekanın ruhani yapısı tasvir edilmeye çalışılmış ama genel olarak mekan tasviri bazen yapılmamıştı ve yapılanları ise güçlü tasvirler içermiyordu.Akıcılık olarak hikaye içine çekip sürükleyebiliyor bu yönden iyi ancak olaylar arası zaman iyi bağlanılamamış ve çokça kopukluk mevcut.Bazen buraya nasıl geldik ne ara ne oldu? Diyerek okumaya devam ettiğim oldu.Çekiliş kitabı olmasına şaşırmadım.