Bu romanın, 'klasikler çok sıkıcı yaa, ben daha çok aşk felan okuyorum' diyen yakınlarınızın önyargısını kırmak adına güzel bir kitap tavsiyesi olduğunu düşünüyorum. Seveceklerdir muhtemelen ama gururlarını yenip itiraf ederler mi ya da klasik okumaya devam ederler mi orasını bilemem.