1 yıl mimarlık okuduktan sonra bilgisayar mühendisliğine geçerken kaybettiğin 1 yılı telafi etmek adına en azından okulu yarım dönem erken bitirebilmek için ortalamamı yüksek tutmaya karar vermiştim. Böylece üstten ders alabilecektim. Nitekim dönemin sonuna geldik ve ortalamamın 2.0'yi geçeceğinden bile emin değilim.