·200 syf.····Okunma: 14 Ocak 2020 14:41 Uzun zamandır rafta beklettiğim bir kitaptı. Sıkılarak okuyup bitirmeyi başardım. Yazarın kendi benliğini uzun deneyimlerden ve arayışlardan sonra bulup, içinin yaşama sevinci ile dolduktan sonra yazmış olduğu bir kitap olduğunu düşünüyorum. Hayat deneyimlerle öğreniliyor öğütlerle değil. Bu kitap öğütlerle dolu. Bu kitabı okurken hayal dünyamda canlanan sadece yazarın hayatı ve yaşamıydı kötü bir insan olduğunu ve yaptıklarının yanlış olduğunu düşünmüyorum sadece bunları insanların deneyimle öğrenebileceğine inanıyorum.