Son günlerde okuduğum muhteşem bir kitap kurgu güzel karakterler iyi fakat bir sorun var sonu bana göre yarımdı istenilen bir son olmadığını düsünüyorum kitabı 2 yakın arkadaş okuduk ikimizde sonunu umduğumuz gibi bulmadık kitap çok güzel ilerledi fakat eksik bitti kafamda hala cevaplanmayan sorular var . kitabın filmi yapılsa güzel olur,